Ovocné osvieženie nie len v lete

Život sa má vychutnávať plným dúškom. Ak patríte medzi tých, ktorý majú väčší pôžitok s príjemnej spoločnosti a dobrého jedla, ako z adrenalínových športov a výletov do exotických krajín, ste tu správne. K spokojnosti často stačí málo. Samotná príprava lahodného pokrmu či nápoja pre blízkych, sa postará o príjemné pocity.


Chutné dobroty nemusia byť komplikované ani finančne náročné. Stačí mať otvorené oči, myseľ a vedieť načúvať svojej chuti. Tá moja má vždy privedie k zaujímavým kombináciám. Nie vždy je to delikatesa ale keď sa podarí, mám z toho veľkú radosť a rada sa o recept podelím. 

Leto a čas hojnosti je ešte ďaleko. Mňa však moja mlsná ženie po ovocnej chuti. Je zima a dostupné ovocie ako maliny či jahody sú buď veľmi drahé ale veľmi umelé. Spomenula som si na mrazené ovocie. Je cenovo dostupnejšie a občas sa aj v mrazáku nájdu nejaké tie odložené zásoby z leta. Keďže sa recept podaril, prinášam vám ho v plnej kráse, aby ste si ho mohli dopriať aj vy.

Recept

Čo nato budete potrebovať:
  • 2 sáčky mrazeného ovocia ja som použila jahody (jahody, maliny, černice, lesná zmes)
  • vodu alebo vychladený čaj (mätový, bazový, zelený hlavne podľa vašej chuti)
  • med
  • šťava z citróna 
  • vanilka (nemusí)
  • mixér
Ako postupovať:
  • ovocie si necháme rozmraziť, zachytávajte všetko čo z neho vytečie
  • rozmrazené ovocie si dáme do mixéra a rozmixujeme ho na kašu
  • pridáme vodu alebo čaj (pomer a hustotu si zvoľte podľa seba)
  • ochutíme medom, citrónom a vanilkou (množstvo nechávam na vás)
  • ak máte radi kyslú chuť, pridajte do nápoja celé kolieska citrónu
  • hotovo a môžete podávať

Drink pre dospelých

Prekvapte návštevu zaujímavým alkoholickým drinkom, dodajte nápoju decibeli s pridaním vášho obľúbeného alkoholu. Lahodná sladká chuť so silným koncom. Vaše kamarátky určite táto kombinácia poteší. V praxi overené a odskúšané :-).

Komentáre

Obľúbené príspevky